Παρασκευή, 9 Απριλίου 2010

ΚΛΟΠΗ Ή ΥΠΟΚΛΟΠΗ;

Με μεγάλη μας έκπληξη είδαμε στο youtube βίντεο από τη Σαλαμίνα το οποίο καταγράφει από εσωτερικό κύκλωμα την κλοπή ενός laptop από ένα κατάστημα ηλεκτρικών. Ο παροχέας του συγκεκριμένου βίντεο δε σταματά εκεί. Ζητάει και πληροφορίες για την ταυτότητα των δραστών. Αλήθεια, από πότε μια υπόθεση μικροκλοπής αποτελεί ζήτημα δημοσιοποιήσιμο σε μια παγκόσμια κοινότητα; Για ποιο λόγο αντικαθιστώνται οι θεσμοί που είναι αρμόδιοι να επιλύουν τέτοιου είδους ζητήματα; Μήπως είναι δείγμα της αδυναμίας τους να λειτουργήσουν εξαιτίας της κοινωνικής τους απονομιμοποίησης; Τελικά, τα προσωπικά δεδομένα του δράστη παύουν να ισχύουν από τη στιγμή της κλοπής κι ύστερα, οπότε χάνει και το τίτλο του πολίτη; Βέβαια, στο όλο θέμα υπάρχει κάτι ακόμη πιο τρομαχτικό. Η ταυτότητα του δράστη είναι θολή και μη αναγνωρίσιμη. Τα χαρακτηριστικά του προσώπου του δεν είναι τόσο ορατά για να γίνει μια υποτιθέμενη ταυτοποίηση στοιχείων και τελικά η καταγραφή του βίντεο επιτυγχάνει μονάχα τη διασπορά της υποψίας. Για παράδειγμα, ο γράφων γνωρίζει τουλάχιστον τρία άτομα που θα μπορούσαν να ταιριάξουν με το σκιώδη προφίλ του δράστη και ενδεχομένως να μπορούν με ευκολία να στοχοποιηθούν. Μήπως θέλετε και τα στοιχεία τους;


Αν η ρουφιανιά είχε πολλά ποδάρια, τώρα πια με τη βοήθεια της ‘πολυεθνικής’ τεχνολογίας έρπεται σα την σαρανταποδαρούσα.


το video εδώ


4 σχόλια:

Ροβίνα Άλμπα είπε...

Για να ισχύσει η σωστή τοποθέτησή σου απέναντι στο συμβάν πρέπει να σβήσεις την παραπομπή που μας οδηγεί στο βίντεο.Γιατί έτσι γινόμαστε θεατές κι εμείς μιας ενέργειας που την κατακρίνουμε.

Ανώνυμος είπε...

έχω την εντύπωση πως απλά την επιβεβαιώνει και καλό είναι να γνωρίζουμε το ποιόν του μαγαζάτορα.

Νεφόπληκτος είπε...

Συνεπώς καταλήγουμε στο συμπέρασμα: Ας κλέβει όποιος θέλει αλλά σιωπάτε όσοι βλέπετε. Εύχομαι η επόμενη κλοπή να γίνει στο σπίτι σου και να χάσεις ό,τι δεν θέλεις να αποχωριστείς και να σιωπήσουν όσοι δουν, γιατί η κλοπή είναι φυσική πράξη ενώ η καταγγελία για όποιον παρανομεί είναι ρουφιανιά. ΄Η το πρόβλημα είναι πάντα οι άλλοι; Μ' αρέσει που θέλεις να ξέρεις το ποιόν του μαγαζάτορα και όχι του κλέφτη!!!! Μπράβο αλληεγγύη! Σταθερός...

Ανώνυμος είπε...

Δε συμμερίζομαι τέτοια ψευτοδιλλήματα που θέτεις του στυλ ή με τον κλέφτη ή με τον νοικοκύρη. Αλλά αν για μια στιγμή τα αποδεχόμουνα για χάρη της συζήτησης, πολύ εύκολα θα σου απαντούσα πως αυτονόητα δεν είμαι αλληλέγγυος στους ζητιάνους του κέρδους και στα τσιράκια της κονόμας όλων των ειδών. πόσω μάλλον όταν καταφεύγουν σε πρακτικές σπιουνιάς και χρησιμοποιούν τη δικαιοσύνη που αυτοί υποστηρίζουν, κατά το δοκούν. γιατί αγαπητέ νεφελόπληκτε, αγαπητέ μου οπορτουνιστή, το κείμενο απαίτεισαι τη συμμόρφωση του μαγαζότορα στις συμβάσεις των ανθρωπίνων διακιωμάτων γιατί αν ήθελε όπως λες να καταγγείλει, διάλεξε τον λάθος δρόμο.
τέλος, το κείμενο δε προέτρεψε κανέναν σε έκνομες πράξεις που ούτως η άλλως μου είναι αδιάφορες ως προς τη ποινική τους διάσταση.

σ.

Χωρίς παρεξήγηση..

1.Κάθε ανάρτηση του blog εκφράζει μονάχα τον αρθρογράφο της_
2.Κάθε ιστορική αναφορά που παρατίθεται στο blog εχθρεύεται τις διαδρομές του πατριωτικού σπαραγμόύ ή της υπερηφάνειας._

.